Zwroty
1. Klient ma prawo zwrócić kupione, nieużywane przedmioty w terminie do 14 dni.
2. Czas 14 dni na zwrot liczony jest od momentu odebrania przesyłki do momentu nadania paczki zwrotnej.
3. Prosimy przed odesłaniem staranne zabezpieczyć produkt i jego opakowanie np. folią lub dodatkowym pudełkiem.
4. Przed odesłaniem produktu należy zawiadomić Sklep Szpilki24.pl o zwrocie poprzez wiadomość w formularzu kontaktowym, listownie (MISUW Wojciech Suwała,26-610 Radom; ul. Wolność 10B/45) bądź wypełniając formularz znajdujący się w historii zamówienia, które chcemy zwrócić ('Moje Konto'->'Histori i szczegóły zamówień'->'Szczegóły' zamówienia, które chcemy zwrócić)
5. Sama rejestracja zwrotu nie stanowi dowodu zakupu a jedynie skróconą formę przekazania do Sklepu danych w formie elektronicznej.
6. Aby dokonać zwrotu klient powinien posiadać paragon i dołączyć go do zwracanego towaru wraz z wypełnionym, podpisanym formularzem zwrotu. Formularz zwrotu znajduje się na samym dole strony.
7. Klient ponosi koszt dostawy zwracanego produktu. Zwroty wysyłane 'Za pobraniem' nie będą odbierane.
8. Zwrotowi nie podlega zakup 'na firmę' (z fakturą VAT).
9. Prawdo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również w wypadkach:
a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. Nr 22, poz. 271)
b) dotyczących świadczeń audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego w zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
f) dostarczenia prasy
g) usług w zakresie gier hazardowych
h) zakupów bielizny osobistej (biustonosze, majtki, rajstopy, skarpetki itd.)
10. Zwrotowi nie podlega towar pochodzący w wymiany za wyjątkiem sytuacji, kiedy od momentu odebrania pierwotnego (pierwszego) zamówienia do dnia wysłania zwrotu nie minęło więcej jak 14 dni.
11. Nie ma możliwości zwrotu należności przekazem pocztowym.
12. Zlecenia przelewów wykonywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.
13. Paczkę ze zwrotem należy przesłać na adres - MISUW Wojciech Suwała,26-610 Radom; ul. Wolność 10B/45 tel: 886 621 066 (Prosimy o dopisanie numeru tel do przesyłki zwrotnej)
14. Wypełnienie formularza zwrotu nie stanowi samo w sobie pisemnego odstąpienia od umowy i nie wydłuża czasu na odesłanie paczki o kolejne 14 dni. Jest to skrócona procedura zwrotu rekomendowana przez Sklep. Inną (standardową) procedurą zwrotu jest nadesłanie w ciągu 14 dni listem poleconym pisemnego odstąpienia od umowy a następnie w ciągu 14 odesłanie towaru. Towar odesłać można w ciągu 14 dni razem z pisemnym odstąpieniem.
15. W przypadku odrzucenia zwrotu produkt/produkty zostaną odesłane do Klienta na Jego koszt.